Türkiye’de her ay yaklaşık 600.000+ bordroyu hesaplayan Bilişim Bordro Sistemi, şirketlerin çalışan bordrolarının yapılması ve paydaşlara(Kamu ve Çalışan) iletilmesini sağlar ve kurumların dijitalleşmesine öncülük eder.
Yasal Mevzuatlara Hızlı Uyum
Bilişim Bordro Sistemi, sürekli değişen ve hızla uygulanması gereken yasal süreçlere çok hızlı bir şekilde uyumlu hale getirilebilir esnek bir alt yapı sunar.
Süreçleriniz İle Uyumlu Uçtan Uca Çözüm
BilişimERP uyarlanabilir esnek altyapısıyla ihtiyaca göre modüller sunar. Sektörünüze özgü dikey çözümleri ile verimliliğinizi artırmaya odaklanır. Tam entegre mobil saha yönetimi, mobil depo yönetimi ve mobil kalite yönetimi fırsatları sunar.
Bütünleşik Entegrasyon Yapısı
Karar alma süreçlerinde bilişimERP (Kurumsal Kaynak Planlama Yönetimi) ve bilişimBI (İş Zekası Yazılımı) ürünleri ile entegre bir şekilde bütünleşik olarak kullanılabilir. Ayrıca dış sistemlerle web servisler üzerinden iletişim alt yapısına sahiptir.
ÖZELLİKLER
Bilişim Bordro Sistemi, İnsan Kaynakları Ücret Yönetimi/Bordro Birimi ve yöneticilerine hızlı, uygun, tam ve doğru bordro bilgilerini sağlayarak paydaşlara güven verir.
WEB Tabanlı
Bilişim Bordro Sistemi; farklı teknolojilerde(.NET, Java EE(Oracle ADF)) çözüm sunan web tabanlı bir üründür.
Kullanıcı Dostu
Yenilikçi, modern ve kullanıcı dostu ekranları ile işlemlerin daha hızlı ve kolay yapılmasını sağlayan yapıya sahiptir. 35 yıllık kullanıcı deneyimi ile optimize edilmiş ekranlar tasarlanmıştır.
Karar Destek/Bilgilendirme Sistemi
Kullanıcılara bordroyla ilgili farklı ihtiyaçlara dönük istatistik bilgiler veren grafik portalı ile bilgiye hızla ulaşım sağlar.
Uyarlanabilme Kolaylığı
Esnek parametrik alt yapısıyla, kurumların bordro gereksinimlerine hızlı ve güvenilir çözümler üretir.
Dinamik Raporlama
Kullanıcılar sistemde olmayan ihtiyaç duydukları liste raporları, programlama çalışmasına gerek kalmadan koşullarını belirleyerek Excel formatında listeler üretir.
E-Bordro
Çalışanlar kendi bordrolarına web ve mobil ortamdan istedikleri an erişebilirler.