Tümüyle kendi kaynaklarımızla ürettiğimiz özgün yazılım ürünlerimiz (bilişimERP, bilişimBYS, bilişimHR, bilişimBI), deneyimli uzman kadromuz ve Ar-Ge çalışanlarımız eliyle sürekli geliştirilmekte ve değişen koşullara ve teknolojiye uygun olarak yenilenerek güncellenmektedir. Bu nedenle, üretim yanlışlarına karşı belirli süre garanti hizmetleri kapsamında, garanti süresi sona erdikten sonra da bakım ve teknik destek hizmetleri kapsamında, özgün yazılım ürünlerimizle ilgili her türlü bakım ve teknik destek hizmetini nitelikli ve yetkin biçimde vermekteyiz. Bu hizmetler, yazılım versiyonun güncellenmesi ve/ya da yükseltilmesi, yanlışların düzeltilmesi, mevzuattan ya da günlük gereksinimlerden kaynaklanan ve ürünün temel tasarım yapılarına ya da teknolojik altyapısına aykırı olmayan türdeki değişikliklerin gerçekleştirilmesini kapsamaktadır.
Bakım, teknik destek ve işletim desteği hizmetleri, Müşterilerimizin tercihlerine göre, uzaktan bağlantı, telefonla destek, yerinde uzman bulundurma ya da çağrı üzerine uzman görevlendirme (uzman/gün) yöntemleriyle verilebilmektedir.